گردان امام علی (ع)

نجابت:مقصر فتنه ۷۸و۸۸ خاتمی بود

وی بر همین اساس به مقالاتی که خاتمی علیه نهضت آزادی نوشته بود اشاره کرد و گفت: وی اکنون بعد از 30 سال اعلام می‌کند ما اشتباه کردیم با نهضت آزادی تندی داشتیم.

*خاتمی در فتنه 78 و 88 مقصر صد در صد بود

نجابت با تأکید بر اینکه خاتمی به عنوان رئیس‌جمهور بدترین عملکرد را در رابطه با فتنه 78 داشت، یادآور شد: در فتنه 78 و 88 خاتمی مقصر بود؛ همچنین در مسائل مفتضحی که در مجلس ششم اتفاق افتاد، تحصن استانداران، استعفاء وزیران و در جریان فتنه سبز نیز وی مقصر صددرصد بود.

* خاتمی جز اعلام برائت با فتنه سبز راه دیگری ندارد

نماینده مردم تهران در مجلس با بیان اینکه خاتمی یک راه بیشتر ندارد و آن اعلام برائت از فتنه سبز و افرادی مثل موسوی، کروبی و مهاجرانی است، افزود: البته وی جرأت و شهامت این کار را ندارد و در واقع سیاست هویج و چماق را اتخاذ کرده است.

وی با تأکید بر اینکه خاتمی در حد شرط‌گذاشتن نیست، یادآور شد: وی باید بداند که روز قیامت باید جواب پس دهد و با این رفتاری که درپیش گرفته مانده آبرویی را که دارد در این شرایط سخت تحریم‌ها و بیداری منطقه نیز از بین می‌برد.

نجابت با تأکید بر اینکه تاج‌زاده معاون وزیرکشور دولت خاتمی در زندان اوین با سایت‌های ضد انقلاب مصاحبه می‌کند، گفت: خاتمی باید بداند مردم و نظام از وی طلبکار هستند؛‌ آمریکا هم نتوانست برای ما پیش‌شرط و شرط بگذارد چه برسد به خاتمی.

*حرف‌های خاتمی دیگر خریداری ندارد

عضو جمعیت ایثارگران با تأکید بر اینکه خاتمی در جایی بازی می‌‌کند که کارگردان پشت صحنه آن نیز موسوی‌خوئینی‌ها و عبدالله نوری است، گفت: حرف‌های خاتمی دیگر نخ‌نما شده و خریداری ندارد و وی باید توبه کرده و از ملت، رهبری و شهدا عذرخواهی کند.

وی در پایان به ضربات فتنه 88 به نظام اشاره کرد و گفت: مدیریت داهیانه مقام معظم رهبری در جریان فتنه 88 برکاتی نیز به همراه داشت از جمله اینکه مجاهدین، مشارکت، سلطنت‌طلبان و نهضت آزادی دستشان روشد؛ از این رو خاتمی باید برای همیشه از صحنه سیاست کنار برود چراکه دیگر  اعتباری ندارد.


 





برچسب:,