گردان امام علی (ع)

افزایش اختلافات داخلی جریان فتنه

 

افزایش اختلافات داخلی جریان فتنه
همسران برخی از زندانیان جریان فتنه از اقداماتی که باید هزینه آن را شوهران آنها بپردازند، به شدت عصبانی هستند و از جمله ژ . ب قصد داشت جعلی بودن این نامه‌ها را افشا کرده و پشت پرده آن را علنی سازد

بولتن نیوز: یکی از حاضران در جلسه خصوصی یکی از سران فتنه ، بخشی از گفت‌وگوهای درونی این جریان را که حاکی از عمق یافتن اختلاف‌ها و بن‌بست‌ها در میان سران و بدنه آن است،افشا کرد.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، «ح .م » که ارتباطات نزدیکی با این چهره حامی  فتنه‌دارد هفته گذشته در یک جمع خصوصی گفته است: « آقای ... در یکی از جلسات خود به انتقاد  شدید از برخی زندانیان جریان پرداخت و از آنها به دلیل صدور بیانیه‌ها و نگارش‌ نامه‌های تند و تحریک آمیز و همراهی علنی با درخواست‌های امریکا و اسرائیل گله کرد».

 

بنابر اظهار این فرد،  این شخصیت حامی فتنه، در این جلسه به انتقاد از نامه موسوم به 39 نفره منسوب به برخی زندانیان فتنه پرداخته و گفته است که این افراد با این کارهایشان جز اینکه برای  ما دردسر درست کنند و نظام را بیشتر از این به جان ما بیندازند، کاری نمی‌کنند ضمن اینکه همین‌ها هم جرأت ایستادن بر سر حرف هایشان را ندارند و به مجرد کوچکترین تلنگری همه حرف‌هایشان را پس می‌گیرند.

ح م می‌گوید : بعد از این اظهارات یکی از اعضای  حاضر در جلسه برای ... توضیح داد که نامه 39 نفره «تحریم انتخابات» اساساً جعلی است و توسط جریان‌های بیرون از ایران نوشته شده است.

بنا به گفته وی ، همچنین در این جلسه این بحث مطرح شده است که همسران برخی از زندانیان جریان فتنه از اقداماتی که باید هزینه آن را شوهران آنها بپردازند، به شدت عصبانی هستند و از جمله ژ . ب قصد داشت جعلی بودن این نامه‌ها را افشا کرده و پشت پرده آن را علنی سازد.

 

بنابر گفته «ح م» پس از تلاش فراوان «ژ.ب» بالاخره متقاعد شده است که دست به افشاگری نزند و صرفاً با نگارش نامه‌ای خطاب به اردشیر امیرارجمند از او به دلیل نگارش نامه‌های جعلی انتقاد کند.

 

«ح .م »در ادامه اطلاعات خود گفته است که این فرد که از سران فتنه محسوب می‌شود پس از شنیدن این اخبار با عصبانیتی مضاعف تأکید کرده است همه این پروژه‌ها زیر سر اردشیر امیرارجمند است و از حاضران خواسته به وی پیام دهند اگر به این رویه ادامه بدهد به طور علنی با وی به مخالفت برخواهد خواست.

 

بنابر اظهارات این منبع ، در ادامه این جلسه این بحث مطرح شده است که جریان فتنه باید حتی‌المقدور از سر دادن شعارهای رادیکال مانند تحریم انتخابات یا دعوت مردم به تجمعات خیابانی پرهیز کند چرا که این قبیل حرکات جز آنکه با بی اعتمادی شدید مردم مواجه شده و زمینه را برای سخت‌تر شدن وضعیت سران فتنه را فراهم آورد، خصلت دیگری ندارد.

 

«ح م» می‌گوید این چهره مشهور در این جلسه نسبت به اقدامات افرادی مانند «علیرضا .ب» با عصبانیت اعتراض کرده است.

 

وی تاکید کرده است که «علیرضا . ب» چند روز پیش با نگارش یک نامه تشکرآمیز از مردم بابت حضور گسترده در راهپیمایی 25 بهمن تقدیر کرده؟! و همچنین در این نامه از مردم خواسته روز 12 اسفند خود را در خانه حبس کنند و بعد به طعنه گفته است که ایشان اگر مایل هستند خودش را حبس کند، ایرادی ندارد ولی حق ندارد و اساساً در موقعیتی نیست که برای دیگران تعیین تکلیف کند

 





برچسب:,