اين بار خبري از دست بوسي نبود

 
محمد مرسی، رئیس جمهور مصر در اولین سفر پس از ریاست جمهوری عازم عربستان شد تا با پادشاه بيمار این کشور دیدار کند این در حالی است که پیش از این سفر روزنامه های عربستانی به جوسازی علیه اسلامگرایان مصری پرداخته بودند.هر شخصيتي چه داخلي چه از ديگر كشورهاي عربي به ديدار ملك عبدالله مي‌رفت دست او را هم مي‌بوسيد اما اين بار خبري از دست بوسي نبود.منبع ديپلماسي ايراني
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



 




برچسب:,

1+5 برای بسیج یعنی صفر

سردار نقدی:
بسیج معادلات استکبار را برهم زده است/
کرمانشاه - خبرگزاری مهر: رئیس سازمان بسیج مستعضفین گفت: بسیج معادلات استکبار را در دنیا به هم زده است.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار محمدرضا نقدی امروز در دیدار با فرماندهان پایگاه‌ها و حوزه های مقاومت استان کرمانشاه و دیدار با هزاران بسیجی کرمانشاهی که در حسینیه ثارالله سپاه نبی اکرم(ص) برگزار شد، اظهار کرد: تمام تلاش 1+5 برای ایستادگی در برابر پیشرفت مثال زدنی اردوگاه اسلام است و بسیج ثابت خواهد کرد 1+5 مساوی با صفر است.


 





ادامه مطلب

برچسب:,

خاطرات هاشمی از سفر به شمال

 

در خاطرات شخصیت‌های سیاسی گاه نکاتی به چشم می‌خورد، که گوشه‌هایی از زندگی خصوصی آنان را به تصویر می‌کشد.

 در خاطرات شخصیت های سیاسی گاه نکاتی به چشم می خورد، که گوشه هایی از زندگی خصوصی شخصیت های سیاسی را به تصویر می کشد.

در خاطرات سال 68 هاشمی رفسنجانی در اواخر تیرماه هاشمی به برخی خاطرات خود از سفر به شمال کشور اشاره می کند، که مرور برخی از آن ها خالی از لطف نیست.





ادامه مطلب

برچسب:,

با دعای کمیل جلوی خاتمی ایستادیم

 

رئیس شورای هماهنگی حزب الله گفت: در شرایط فعلی جریان انحرافی قصد دارد به مانند دوران خاتمی جام زهر سیاسی را به رهبری بنوشاند.
 
حسین الله کرم از فعالان عرصه سیاست در ایران و از پیشکسوتان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.الله‌کرم در سال 1382 با طرح نوسازی معنوی حزب‌الله به عرصه سیاسی بازگشت و با ایجاد جلسات منظم و برنامه ریزی توانست سازماندهی جدیدی را بنیان دهد.وی در دوران انتخابات ریاست جمهوری نهم تلاش فراوانی در جهت مطرح کردن محمود احمدی نژاد به عنوان رئیس جمهور کرد.الله کرم هم اکنون رییس شورای هماهنگی نیروهای حزب الله است.

پایگاه خبری سفیر، گزیده‌ای از گفتگوی مشروح رئیس شورای هماهنگی حزب الله با خبرگزاری فارس را منتشر می‌کند:

•    گروه حزب الله همواره در جبهه های جنگ طرفدار افرادی همچون شهید آیت و بهشتی بوده و در مقابل گروه منتسب به موسوی و سازمان مجاهدین انقلاب فعالیت‌های خود را دنبال می‌کرد و معتقد بود خط اصولگرایی را باید در چهره افرادی چون شهید بهشتی و شهید آیت ترسیم کرد.

•    پذیرش قطعنامه 598 برای امام (ره)در پایان دهه 60 بسیار ناگوار بود در این سال‌ها نامه‌های متعددی به واسطه هاشمی رفسنجانی به دست امام (ره) می‌رسید که در آن تاکید می‌شد جنگ باید تا 5 سال آینده به پایان برسد و از طرف دیگر هم دولت در بخش اقتصاد معتقد بود نمی‌توان جنگ را اداره کرد و خاتمی نیز در بخش فرهنگی بر عدم رویکرد مردم به جبهه‌ها تاکید می‌کرد از این رو تمامی این مسائل باعث شد امام راحل در شرایط سختی جام زهر معروف را بنوشد و قطعنامه 598 را بپذیرد.

•    گروه حزب‌الله در مقابل اقدامات بدنه دولت خاتمی همچون سکولاریسم کردن توسعه سیاسی و اقتصادی کشور و طرح دو قلو یعنی کاهش قدرت ولایت فقیه و اتصال آن به رئیس جمهور در قالب طرح دانشجویان حزب اللهی به مقابله جدی پرداخت و با برگزاری دعای کمیل در مساجد با کمک حاج منصور ارضی این گونه اقدامات را محکوم کرد.

•    عملکرد ضعیف دو دولت سازندگی و اصلاحات عامل اصلی شکل گیری گفتمان عدالت در سال 84 بود و باعث شد مردم به یک گفتمان جدید اعتماد کنند ولی متاسفانه دولت نتوانست در مجموعه این گفتمان به خصوص در دور دوم کاری خود عملکرد قابل قبولی نداشت واین موضوع سبب شد که گروه هایی چون حزب الله در انتخابات سال 88 و مردم بین بد و بدتر انتخاب کنند و هیچ گزینه دیگری برایشان مهم نباشد.

•    متاسفانه در سیاست داخلی ایران روسای جمهور زمانی که در دوره دوم ریاست جمهوری خود قرار دارند رویکرد ویژه‌ای اتخاذ می‌کنند به طوری که نوع رفتار آنها بین ولایت فقیه و مردم حالت دیگری می‌گیرد و آنها حمایت از مردم را در پیش می‌گیرند که این موضوع در سه دوران هاشمی، خاتمی و احمدی نژاد وجود دارد.در هر سه دوران بحث جام زهر سیاسی مطرح شده است به طوری که در دوران هاشمی رفسنجانی طیف خاصی طرح مادام العمر شدن ریاست جمهوری را مطرح می‌کند و خواهان مالزی شدن ایران هستند و در دوران خاتمی نیز مجلس ششم پیشنهاد پذیرش سازش با آمریکا را مطرح می‌کند و افرادی همچون بهزاد نبوی در خصوص ترس از آمریکا و عقب کشیدن از مواضع هسته‌ای پیشنهاداتی را مطرح می‌کند که به نوعی جام زهر سیاسی در این مقطع است.

•    در دوران احمدی نژاد نیز جریان انحرافی مشابه جریان فتنه قصد دارد با دوست نامیدن رژیم غاصب صهیونیستی و توهین به مقدسات مسیر جدیدی را تعریف کند و از این مسیر جام زهر سیاسی و اقتصادی را به رهبری بنوشاند از این رو این جریان انحرافی با طرح مسائلی چون شعب ابی طالب سعی در ایجاد ناآرامی در فضای کشور دارد و این در حالی است که به فرموده رهبری کشور در حالت بدر و خیبر است.

•    در جلسات هفتگی که از سوی گروه حزب الله صورت می‌گیرد در خصوص جریان انحرافی و راه‌های مبارزه با این جریان راهکار‌های جدی اتخاذ می‌شود که نیازی به ارائه سند و مدرکی نیست زیرا حزب الله معتقد است جریان انحرافی به صورت روشن و واضح در برابر ارزش‌های نظام وارد عمل شده است و نسبت به اعتقادات مردم تهاجم می‌کند. از این رو این موضوع اظهر من الشمس است که جریان انحرافی در راستای مقابله با نظام وارد عمل شده است و در صدد است با سکولاریسم کردن جامعه و در قالب دین اسلام مسیر انحرافی را طی کند.

•    مطرح کردن مباحثی چون بیداری انسانی، طرح دین انسانی و یا مباحثی که با امام زمان (عج) ارتباط دارد و تناقض گویی های مکرر جریان انحرافی در باب مکتب ایرانی ثابت می‌کند که این جریان دارای نگاه سکولاریستی و انحرافی است و هیچ رویکرد دیگری ندارد از این رو هیچ نیازی به ارائه مستندات  از سوی گروه حزب الله درباره جریان انحرافی احساس نمی‌شود.

•    اگر در میان گزینه های لیست حزب الله برای انتخابات مجلس نهم اسامی برخی از چهره های وابسته به عناصر انحرافی به چشم می خورد تنها به این دلیل بوده است که لیست انتخاباتی این گروه تکمیل شود از این رو از افرادی در این لیست استفاده شده است که به نزدیکی آنها به جریان انحرافی بسیار محدود بوده است.لیست ارائه شده از سوی حزب الله برای انتخابات مجلس نهم یک لیست موفق و قابل قبولی بوده است زیرا توانسته 16 گزینه اصلح را وارد مجلس نهم کند.

•    حزب الله بر این باور است که دشمنان جمهوری اسلامی ایران همواره در جهت جذب عناصری که از ولایت فقیه دور هستند گام بر می دارد از این رو جریان انحرافی به مانند جریان فتنه ای که بعد از انتخابات ریاست جمهوری روی داد از لحاظ فکری و ساختاری به عناصر خارجی تعلق خاطر دارد.مطرح کردن مباحثی چون طرح ظهور صغری برای طبقات پایین، مکتب ایرانی برای طبق متوسط ملی گرا و طرح دین انسانی برای طبقات مرفه به خوبی نشان می دهد که این جریان تحت تاثیر افکار افرادی چون سید حسین نصر و ریچارد فراید در مسیر غرب گام برداشته است وبه بدنه غرب تعلق دارد.

•    با توجه به اینکه  ضرورت ایجاد می‌کند دو جریان اصلاح طلب و اصولگرا در جهت جذب مشارکت مردم در انتخابات ریاست جمهوری سال آینده به صورت فعال وارد عمل شوند انتظار می‌رود که انتخابات سال 92 به مانند 88 دارای یک فضای پرشور باشد. اصولگرایان که در درون خود به دو بخش نزدیک به فتنه و نزدیک به انحراف تقسیم می شود به طور حتم برنامه های متفاوت و جدا از همی برای انتخابات ریاست جمهوری سال آینده خواهند داشت و به صورت مستقل فعالیت های خود را دنبال خواهند کرد.

•    بر این باورم که در انتخابات آینده رقابت میان چهره‌های شناخته شده و ناشناخته خواهد بود از این رو ما به طور حتم شاهد خواهیم بود که چهره های ناشناسی نیز وارد عرصه انتخابات می‌شوند ولی باز باید منتظر ماند تا جریانات سیاسی مواضع خود را برای انتخابات آینده مشخص کنند تا در این باره اظهار نظر کرد.

 



برچسب:,

مثلث انحراف را بشناسیم

 362 مثلث انحراف را بشناسيم

به گزارش خبرنگار گروه فضای مجازی خبرگزاری فارس، جوان‌آنلاین طی تحلیلی به شکل‌گیری مثلث انحراف پرداخت و نوشت: با عیان شدن تحرکات جریان انحرافی طی هفته های گذشته ،حالا دیگر بوضوح می توان از یک همنشینی و هم آغوشی رئوسی سخن گفت که شایسته اش ،نام “مثلث انحرافی ” است.





ادامه مطلب

برچسب:,

دعوت احمدي‌نژاد از سيد حسن خميني

دعوت احمدي‌نژاد از سيد حسن خميني براي کانديداتوري در انتخابات رياست جمهوري

سایت خبری اصفهان فردا نوشته است: رییس ستاد انتخاباتی احمدی نژاد در استان اصفهان در دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری از احتمال حرکت های مشترک احمدی نژاد و هاشمی رفسنجانی در آینده خبر داد.
 حجت‌الاسلام سید احمد محی‌الدین‌ میرمرشدی که در جمع مردم در مسجد صاحب الزمان(عج) اصفهان سخن می گفت با اشاره به فعالیت های انتخاباتی اصلاح طلبان در آستانه انتخابات ریاست جمهوری تصریح کرد : استراتژی اصلاح طلبان در انتخابات پیش رو براندازی حکومت جمهوری اسلامی است که بر اساس اصل ولایت فقیه طراحی شده و هدایت می شود ، غافل از این که موقعیت و محبوبیت ولی فقیه در بدنه افکار عمومی جهان چندین برابر رشد کرده است . وی تصریح کرد : تاکنون 25 کاندیدای رسمی برای انتخابات ریاست جمهوری وجود دارد که شاخص‌ترین آن ها نیکزاد ، قالیباف و محسن رضایی است . در جریان اصلاح طلبان نیز از حضور خاتمی ، عارف و کمال خرازی سخن به میان آمده و احتمال حضور آن ها وجود دارد . افرادی نیز به دنبال ترغیب آقایان ولایتی، ضرغامی و حدادعادل برای حضور در انتخابات هستند . دعوت احمدی نژاد از سید حسن خمینی به روایت میرمرشدی
رییس ستاد انتخابات 88 احمدی نژاد در استان اصفهان در خصوص دعوت از سیدحسن خمینی برای حضور در انتخابات ریاست جمهوری آینده گفت : رایزنی هایی بین سید حسن خمینی و احمدی نژاد صورت گرفته و احمدی نژاد پیشنهاد حضور در انتخابات را به سید حسن خمینی ارایه کرده که البته سید حسن خمینی این پیشنهاد را نپذیرفته است . اصلاح طلبان نیز از سید حسن خمینی دعوت کرده اند، ولی احتمال حضور وی در انتخابات ضعیف است. میرمرشدی در خصوص احتمال حضور برادر سید حسن خمینی در انتخابات گفت: این روزها میزان حضور سیدعلی خمینی در رسانه ها بیشتر شده و فعالیت سیاسی پررنگ تری پیدا کرده است و این احتمال وجود دارد که او را در صحنه انتخابات آینده ریاست جمهوری ببینیم . وی در پاسخ به این پرسش که "به نظر شما کدامیک از این افراد مطرح شده شایسته تر هستند" گفت: بی تردید از اکنون نمی توان انتخابات سال بعد را پیش بینی کرد ولی به نظر من ضرغامی گزینه مقبولی است . احتمال حرکات مشترک هاشمی و احمدی نژاد در آینده
این فعال سیاسی تصریح کرد : بین احمدی نژاد و هاشمی جلسات خاصی برگزار شده و این دو دارند به هم نزدیک می شوند و احتمال حرکات مشترک آنان در آینده وجود دارد که از این حرکات ، هر دو سود خواهند برد و احتمالاً دعوت از سید حسن خمینی نیز بر همین اساس صورت گرفته باشد . وی همچنین در پاسخ به پرسشی در خصوص فعالیت نمایندگان اصفهان در مجلس گفت : نمایندگان اصفهان در مجلس انسجام لازم را ندارند و متاسفانه کسی محور نمایندگان است که در بین آنان از مقبولیت لازم برخوردار نیست. معاملات ربوی در جامعه بالا گرفته است
میرمرشدی در بخش دیگری از سخنان خود، با انتقاد از حرکت اقتصاد کشور به سمت اقتصاد غربی گفت : سیستم بانکی زاییده استعمار است و بانک ، نهادی است که به صورت مادرزادی کج متولد شده و مانند زهر هلاهل اقتصاد ما را می خورد. وی تصریح کرد: متاسفانه معاملات ربوی در جامعه ما بسیار بسیار بالا گرفته و حتی برخی افراد مذهبی را دیده ام که این کار برای آنان عادی شده است . تا این مرض در جان اقتصاد ماست ، این اقتصاد درست نمی شود. وی در پاسخ به پرسشی در خصوص گرانی‌ها گفت: معتقدم سیستم اقتصادی دولت دچار ضعف محوری و مبنایی است و متاسفانه اداره سیستم اقتصادی ضعف کلیدی دارد .
میرمرشدی در ادامه خاطرنشان کرد: مجلس نهم نیز متاسفانه مجلس مقتدری نیست. در مجلس نهم علیرغم این که تعداد افراد تحصیل کرده بیشتر شده است ولی به نظر من این مجلس عمق کمتری به نسبت مجلس پیشین دارد.




برچسب:,

توصیه کروبی و خاتمی به شیرین عبادی چه بود؟

شيرين عبادي در واكنش به تكاپوي خاتمي براي بازگشت به عرصه سياست گفت فكر نمي كنم اصولا كسي رغبتي به او داشته باشد.
عبادي در روزگار طاغوت از سلطنت جانبداري مي كرد تا آن جا كه در روزهاي اوجگيري انقلاب اسلامي، مردم انقلابي را اوباش توصيف كرده و خواستار سركوب آنان شد.

وي به واسطه پيوند با گروهك منافقين و خوش خدمتي هايي كه به برخي سرويس هاي اطلاعاتي داشت، نامزد دريافت جايزه نوبل شد اما خاتمي كه در آن هنگام رئيس دولت اصلاحات بود، اين جايزه را سياسي توصيف كرد. با اين حال عبادي فاش كرده كه با مساعدت دولت خاتمي از كشور گريخت و با مشورت وي و كروبي، ديگر به ايران بازنگشت چرا كه به وي گفته شد در صورت بازگشت، بازداشت خواهد شد.

عبادي در مصاحبه با يكي از رسانه هاي اپوزيسيون درباره تحركات اخير خاتمي براي بازگشت به عرصه سياسي مي گويد: من اطلاعي از تصميم آقاي خاتمي ندارم چون جزو حلقه ياران ايشان نيستم اما فكر مي كنم اصولا مردم ديگر رغبتي به خاتمي نداشته باشند. به اين دليل كه هشت سال ايشان در مسند بودند و حتي مجلس ششم را هم در آن زمان كاملا همراه با خودشان داشتند. نتيجه اش اما اين شد كه احمدي نژاد به قدرت رسيد. در حالتي كه هم انتخابات مجلس هفتم و هم انتخابات رياست جمهوري كه منجر به پيروزي بار اول محمود احمدي نژاد شد، توسط خاتمي برگزار شد و هر دو انتخاباتي بسيار مناقشه برانگيز بودند؛ هم از جهت عملكرد نادرست شوراي نگهبان و رد غيراصولي صلاحيت ها و هم از جهت تقلب هايي كه در انتخابات صورت گرفت.

يادآور مي شود بنابر اظهارات الهه هيكس (ازگزارشگران حقوق بشر) عبادي توسط كريم لاهيجي (بغدادي- همكار نزديك مسعود رجوي در سازمان منافقين) به وي معرفي شده و او نيز عبادي را به عنوان نامزد دريافت جايزه صلح نوبل معرفي كرد.




برچسب:,

معاون نخست وزیر اسرائیل،در فوریه اعلام کرد که ایران روی تولیدموشکی با برد 10 هزار کیلومتر کار میکند

 

  اسرائیلی ها دلتنگ سجیل شده اند

جروزالم پست: «رزمایش موشکی ایران به طور کامل از سوی اسرائیل رصد شد نه برای اینکه متوجه شویم چه موشکی آزمایش شده است بلکه ببینیم چه چیزی ناپدید شده است. در این رزمایش موشک سجیل که در سال 2009 آزمایش شد، پرتاب نشد.»

به گزارش جام نیوز انگلیسی، روزنامه جروزالم پست(Jerusalem Post)، روز چهارشنبه 14 تیر(July 04) نوشت: «رزمایش موشکی ایران با سیستم های قدیمی انجام شد و این امر باعث گردیده این سوال مطرح شود که آینده موشک های ایران چیست؟رزمایش موشکی ایران به طور کامل از سوی اسرائیل رصد شد نه برای اینکه متوجه شویم چه موشکی آزمایش شده است بلکه ببینیم چه چیزی ناپدید شده است. در این رزمایش موشک سجیل که در سال 2009 آزمایش شد، پرتاب نشد.»


این روزنامه صهیونیستی ادامه داد: «موشک سجیل، موشکی بسیار پیشرفته است. سوخت این موشک از نوع جامد است و دستاوردی بزرگ برای ایران به خصوص در زمینه افزایش برد موشکی اش محسوب می شود.نبود این موشک در رزمایش اخیر شاید به خاطر به مشکل خوردن ایرانی ها در تولید آن باشد و شاید هم ایران می خواهد تمرکز خود را بر روی موشک های قاره پیما معطوف کند. شاید هم ایران تعداد محدودی از این موشک دارد و نمی خواهد آن را آزمایش کند. موشه یالون، معاون نخست وزیر اسرائیل، در فوریه اعلام کرد که ایران روی تولید موشکی با برد 10 هزار کیلومتر کار می کند که قادر خواهد آمریکا را هم هدف قرار دهد.»106

 




برچسب:,

تفکيک جنسيت در ارتش آمريکا در پي رسوايي جديد اخلاقي

به دنبال رسوایی اخلاقی اخیر در نیروی هوایی ارتش آمریکا در پایگاه هوایی لاکلند تگزاس، فرماندهان نیروی هوایی در حال بررسی احتمال جداسازی زنان و مردان در دوره آموزش های پایه هستند.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از رویترز، در این رسوایی که بدترین رسوایی شانزده سال اخیر در ارتش آمریکا به شمار می رود حدود دوازده مربی آموزشی به داشتن روابط نامشروع با زنان در محیط نظامی متهم شده اند.
پرونده شش نفر از این افراد به دادگاه نظامی ارجاع داده شده و این دادگاهها قرار است از تاریخ شانزده جولای آغاز شود.
به گفته ژنرال ادوارد رایس فرمانده بخش آموزش نیروی هوایی ارتش آمریکا تا کنون سی و یک نفر از قربانیان این رسوایی شناسایی شده اند.
این مقام نظامی ارشد نیروی هوایی آمریکا اخیرا در اظهاراتی گفت: ما در حال بررسی موضوع استخدام تعداد بیشتری مربیان آموزشی زن و یا استفاده از مربیان زن در پروازهای آموزشی زنان هستیم.
نیروی هوایی آمریکا اعلام کرده است حدود نوزده درصد از پرسنل فعال این سازمان را زنان تشکیل می دهند که بالاترین درصد حضور زنان در بخش های مختلف ارتش آمریکاست.
جفری ادیکات سرهنگ بازنشسته ارتش آمریکا ضمن حمایت از طرح جداسازی زنان و مردان در محیط های نظامی گفت: ارتش با ایجاد اختلاط میان زنان و مردان در محیط های نظامی، زمینه را برای شکست خود فراهم می کند.




برچسب:,

احمدی نژاد در تشخیص مصلحت گزارش داد

جلسه دیروز مجمع تشخيص مصلحت نظام با حضور رئيس جمهور و وزراي اقتصادي دولت، رنگ و بوي اقتصادي به خود گرفت و مسائل اقتصادي و اوضاع كشور و تلاش‌هاي كشورهاي متخاصم براي تشديد تحريم‌ها عليه ايران مورد تجزيه و تحليل كارشناسانه قرار گرفت.





ادامه مطلب

برچسب:,

آماده باش غرب به ضد انقلاب خارج نشین

 

 
 
 تاریخ انتشار : يکشنبه ۱۸ تير1391
 
همزمان با تشدید فشارهای سیاسی و اقتصادی غرب جریانات سیاسی ضد انقلاب فعالیت های خود را شدت بخشیده اند

به گزارش «ندای انقلاب» ، همزمان با تشدید فشارهای سیاسی و اقتصادی غرب به ایران ، جریانات سیاسی ضد انقلاب فعالیت های خود را شدت بخشیده اند.
بر اساس اخبار دریافتی ندای انقلاب از همایشهای جریانات اپوزیسیون خارج نشین که به مناسبت سالگرد فتنه ۸۸ در شهرهای کلن ، پاریس و مونترال برگزار شد رابط های سرویس های اطلاعاتی غرب برنامه جدیدی را به عناصر سیاسی ضد انقلاب ابلاغ کرده اند.
از جمله برنامه های تعریف شده برای گروهک های ضد انقلاب می توان به زمینه سازی برای شکل گیری ائتلافی گسترده از مخالفان و معارضان جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد که مشی براندازانه ی آنها بر سیاست اصلاح از درون غلبه داشته باشد.
جریانات ضد انقلاب برای دستیابی به این مهم موظف شدند تا با رایزنی با گروهک های سیاسی و مسلح معاند با جمهوری اسلامی ایران، زمینه شکل گیری نهادهایی همچون «شورای ملی»،«کنگره ملی» ، «دبیرخانه اپوزیسیون» و یا اجرای طرح «انتخاب رئیس جمهوری نمادین برای ایرانیان مقیم خارج از ایران» را دنبال کنند.
این درحالیست که نقش مذکور در سالهای گذشته بر عهده شورای «هماهنگی راه سبز امید» گذارده شده بود اما با عنایت به ضعف تشکیلاتی و تفرق موجود در میان حامیان این جریان و نیز ضرورت تشدید فشارهای سیاسی به ایران ، تمرکز برای شکل گیری نهادی سیاسی و منسجم از نیروهای ضد انقلاب به سوی سایر گروهک های ضد انقلاب تغییر پیدا کرده است.

 




برچسب:,

جریان انحرافی به دنبال تطهیر لیدر

تاریخ انتشار :

يکشنبه ۱۸ تير ۱۳۹۱



ادامه مطلب

برچسب:,

برای صدها فرمانده شهید چند فیلم سینمایی ساختیم؟

سرداران دفاع مقدس ملموس ترین راویان تفکری هستند که با آن عزت و ایستادگی را می توان تجربه کرد و قاب تصویر را می توان اثر گذارترین حرفه برای معرفی این اسوه ها در نظر گرفت.





ادامه مطلب

برچسب:,

وزیر اطلاعات: اجازه تكرار فتنه 88 را نخواهیم داد

 

تهران - حجت الاسلام و المسلمین 'حیدر مصلحی' وزیر اطلاعات، پیش از خطبه های نماز جمعه تهران گفت: هرگز به فتنه گران و ضد انقلاب اجازه نخواهیم داد فتنه 88 تكرار شود.

1391/04/18 - 09:30





ادامه مطلب

برچسب:,

امام زمان خاتمی چگونه است؟

برچسب:,

توطئه مشترك منافقین و نشریه صهیونیستی آلمانی

 

 

قشقاوی از توطئه مشترك منافقین و نشریه صهیونیستی آلمانی پرده برداشت

تهران- معاون كنسولی، پارلمانی و امور ایرانیان خارج از كشور وزارت امور خارجه از توطئه مشترك گروهك تروریستی منافقین و نشریه صهیونیستی 'بیلد' آلمان پرده برداشت.

1391/04/18 - 09:30





ادامه مطلب

برچسب:,

لحظه مرگ ندا آقاسلطان

«47 ثانیه» برای یک عمر دروغگوییm16

تحریف ناآرامی های 88 تهران توسط عامل





ادامه مطلب

برچسب:,

خیالات جناب هاشمی رفسنجانی

برچسب:,

باز هم خاتمی در بغل دشمنان انقلاب

برچسب:,

مرسی به ایران می آید / بررسی روابط ایران و مصر

برچسب:,