صدهزارموشک در کمین اسرائیل

برچسب:,

در مقابل رهبری مقاله می نویسند و بی ادبی می کنند

برچسب:,

امریکا،انگلیس ،موساد،نتیجه این اقدام را خواهید دید.

برچسب:,

مهمانپرست در جمع خبرنگاران: اگر لازم باشد به نامه آمریکایی‌ها جواب می‌دهیم

 

خبرگزاری فارس: اگر لازم باشد به نامه آمریکایی‌ها جواب می‌دهیم

خبرگزاری فارس:سخنگوی وزارت خارجه کشورمان گفت که پیام آمریکا به کشورمان از طریق مقامات ترکیه منتقل نشده بلکه از سه طریق به ایران منتقل شده و اگر لازم بود پاسخی داده شود به شکل مناسب داده خواهد شد.

 





ادامه مطلب

در پی اعتراض شدید امت حزب ا... اقای حسین اعلائی بیانیه ای صادر کرد

 

 انشاءالله همچنان بر این صراط مستقیم استوار خواهم بود، تابناک

پس ازانتشار نوشته ای از سردار حسین علایی و سوء تفاهم هایی که ایجاد شد، وی با انتشار یادداشتی به ارائه توضیحاتی در این ارتباط پرداخت. متن نوشته ایشان بدین قرار است:

 

 

 





ادامه مطلب

برچسب:,

پاسخ فرامنطقه‌ای است

جمعه, 23 دی 1390 ساعت 11:35

ماهان نیوز:یک منبع امنیتی گفت: ایران وارد دوران جدیدی از عملیات ویژه اطلاعاتی علیه دشمنان خود خواهد شد، امری که در آن مهارتی ویژه و منحصر به‌فرد دارد و البته دامنه پاسخ ایران فرامرزی و منطقه‌ای است.


به گزارش ماهان نیوز به نقل از "ایران هسته‌ای"، کارشناسان در تهران می‌گویند که نوعی آمادگی بی سابقه برای انجام عملیات ویژه اطلاعاتی علیه کشورهای غربی در ایران در حال شکل گیری است.

به دنبال ترور مصطفی احمدی روشن، معاون بازرگانی سایت نطنز و از مسئولان برنامه هسته‌ای ایران، برنامه ریزی‌ها برای ورود به فاز مقابله مثل جدی شده است.





ادامه مطلب

برچسب:,

علامه مصباح به فرمانده سپاه چه گفت؟

  چاپ فرستادن به ایمیل
پنجشنبه, 22 دی 1390 ساعت 21:35

ماهان نیوز: رئیس موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی مشکلات فرهنگی جامعه را ناشی از بی‌توجهی‌ها به تهاجم فرهنگی و غفلت‌ از ارائه راهکارهای مناسب در مواجهه با این موضوع دانست.

 





ادامه مطلب

برچسب:,

يك ضربه سخت به پيكره جاسوسي اسرائيل

با دستگيري "الياس يونس" كاركشته ترين جاسوس رژيم صهيونيستي توسط سازمان حفاظت اطلاعات ارتش لبنان ، پیکره امنیتی و جاسوسی اين رژيم ضربه محكم ديگري متحمل شد.

به گزارش العالم، به گفته منابع امنيتي لبنان، الياس يونس كارمند بازنشسته شركت مخابرات لبنان (اوجيرو)، همكاري با رژيم صهيونيستي را از 35 سال پيش ( از سال 1977 ) آغاز كرده تا جایی که لقب پيشكسوت جاسوسان رژيم صهيونيستي را به خود اختصاص داده است .

اين جاسوس در ارائه اطلاعات اعم از اسامي و شماره های تلفن آنها و دستگاه هاي ارتباطي به رژيم صهيونيستي از زمان سازمان آزاديبخش فلسطين تاكنون فعال بوده و از "شربل قزي " جاسوس دستگير شده در بخش تلفن همراه لبنان پيشي گرفته است .

 





ادامه مطلب

برچسب:,

علت مرگ مشکوک پسرمحسن‌رضایی فاش‌شد

  به گزارش مهر، شنیده ها حکایت از فوت احمد رضایی پسر ارشد محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام به دلیل اتصال جریان قوی برق به بدنش دارد. وی از چندی قبل به تنهایی در دبی ساکن بوده و برای درمان به کشورهای اروپایی تردد داشته است

معاون اطلاع رسانی دبیر خانه مجمع تشخیص مصلحت نظام پیش از ظهر امروز، شیوه فوت احمد رضایی را مشکوک خواند و توضیح داد: در حالی که احمد رضایی در هتل گلوریای دبی در طبقه ۱۸ اتاق ۲۳ اقامت داشته به طرز مشکوکی در گذشته است. 

شهرام گیل آبادی افزود: موضوع در حال بررسی است و به محض تکمیل اطلاعات، جزییات آن منتشر خواهد شد. 

لازم به ذکر است احمد رضایی، فرزند ارشد محسن رضایی است که سفر وی به آمریکا در سال ۱۳۷۷ و بازگشت وی طی سالهای گذشته خبرساز شده بود.

 




برچسب:,

پیام تسلیت رهبر معظم انقلاب در پی شهادت شهید مصطفی احمدی روشن

پیام تسلیت رهبر معظم انقلاب در پی شهادت شهید مصطفی احمدی روشن
سپاه نیوز: رهبر انقلاب در پیامی ضمن تسلیت شهادت دانشمند جوان، شهید احمدی‌روشن در حادثه تروریستی در تهران، این ترور بزدلانه را نشانه به بن‌بست رسیدنِ استکبار جهانی به سردستگی آمریکا و صهیونیزم، در مقابله با ملت مصمّم و مؤمن و پیشرونده ایران اسلامی دانستند.





ادامه مطلب

برچسب:,

بيانيه سپاه پاسداران در پی شهادت شهيد احمدی روشن:

دفاع مقدس هسته‌ای ملت ايران ادامه دارد
سپاه نیوز:سپاه پاسداران انقلاب اسلامي در بيانيه‌ای با محکوميت اقدام تروريستي مزدوران استکبار جهاني در شهادت متفکر متعهد هسته‌اي "شهيد مصطفي احمدي روشن"، نهضت علمي ايران اسلامي براي دستيابي به قله‌هاي رفيع پيشرفت و تعالي را حرکتي متوقف ناشدني و واقعيتي خدشه‌ناپذير دانست.
به گزارش روابط عمومي کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامي؛ در بخشي از اين بيانيه آمده است: اقدام مذبوحانه و جنايت کارانه ترور متفکر فرهيخته مصطفي احمدي روشن از فرزندان ملت ايران و تقويت يافتگان مکتب انقلاب اسلامي و ولايت فقيه، برگ سياه ديگري بر پرونده سنگين جنايت و وحشيگري رژيم تروريست محور صهيونيستي و حاميان آن در کاخ سفيد و غرب مدعي حقوق بشر افزود و بار ديگر طبل رسوايي را براي آنان به صدا درآورد.
اين بيانيه افزوده است: بي ترديد راهي که ملت ايران براي تثبيت جايگاه ممتاز منطقه اي و قرار گرفتن بر فراز بالاي علم و دانش در مقياس جهاني برگزيده است با تهديد و ترور متوقف نگرديده بلکه با شهادت دانشمندان متعهد و دلسوز شتاب بيشتری يافته و تقويت روحيه جوانان آينده ساز ايران اسلامي را رقم خواهد زد.
اين بيانيه در ادامه با اشاره به اينکه اقدامات تروريستي عليه دانشمندان و متخصصين عرصه هسته‌اي کشور طرحي آمريکايي – صهيونيستي است، تصريح مي کند:
اذعان سران کاخ سفيد و رژيم جلاد و جعلي صهيونيستي به ادامه تلاش براي مانع تراشي در راه برنامه هاي صلح آميز هسته‌اي حرکت شتابان رشد و پيشرفت جمهوري اسلامي نشان دهنده عمق وحشت و هراس آنان از تبديل ايران عزيز به قدرتي فرا منطقه اي و الگو براي ملتها و دولت هاي مستقل و خارج از دايره نظام سلطه است.
در پايان اين بيانيه با تبريک شهادت متفکر ارجمند و بسيجي شهيد مصطفي احمدي روشن به محضر حضرت ولي عصر‌(عج) و مقام معظم رهبري آيت الله العظمي خامنه‌اي (مد‌ظله‌العالي) به خانواده معظم وي و تاکيد بر اينکه علم و دانش حقيقتي ترور نشدني است آمده است:
ادامه خط ترور عليه متفکران و دانشمندان هسته اي ايران از سوي مراکز جاسوسي و تروريست پرور غربي – صهيوني، هيچ گونه خللي در "دفاع مقدس هسته اي" ملت ايران و تداوم راه افتخار آميز شهيدان عاليقدر هسته اي به ويژه شهيد احمدي روشن توسط جوانان پر شور و مراکز علمي و دانشگاهي حماسه ساز کشور وارد نکرده و دشمنان انقلاب و نظام اسلامي بدانند پروژه شکست خورده تحريم، تهديد و ترور هرگز قادر نخواهد بود هدف و مسير بالندگي و درخشندگي ايرانيان مقتدر و با اراده را منحرف و يا کند سازد.




برچسب:,

معاون جدید عملیات سپاه منصوب شد

 معاون جدید عملیات سپاه منصوب شد

با حکم سردار سرلشکر جعفری، سردار مهدى ربانى معاون عملیات سپاه شد.

به گزارش خبرگزاری فارس، مراسم تودیع و معارفه معاون عملیات سپاه با حضور جمعی از فرماندهان و مسئولین سپاه برگزار شد.

طی این مراسم با تقدیر از زحمات سردار محسن کاظمینى معاون پیشین عملیات سپاه، سردار مهدى ربانى به سمت معاون جدید عملیات سپاه منصوب شد.

مدتی پیش سردار کاظمینى به عنوان فرمانده سپاه محمد رسول‌الله(ص) تهران بزرگ منصوب شد

 




برچسب:,

سید شهیدان اهل قلم از حاج بخشی میگوید

سید شهيدان اهل قلم سيد مرتضي آويني نيز در يکي از سلسله برنامه هاي روايت فتح، به روحيه جهادي و ايثارگري غيرقابل تصور حاج بخشي اشاره مي کند؛در آن سوي فاو، در مقر فرماندهي بعثي‌ها، به حاج بخشي بر خورديم؛ چهره آشناي حزب ا... تهران. هر کس سرزندگي و بذله‌گويي و آن چهره شاداب او را مي‌ديد باور نمي‌کرد که دو ساعت پيش فرزندش شهيد شده باشد. اما حقيقت همين بود. هنگامي که ما به حاج بخشي بر خورديم دو ساعتي بيش از شهادت فرزندش نمي‌گذشت. او حاضر نشده بود که به همراه پيکر فرزند شهيدش جبهه نبرد را، ولو براي چند روز، ترک گويد. ما آخرين بار که او را ديده بوديم در تهران بود، هنگامي که کاروان نخستين «راهيان کربلا» عازم جبهه نبرد بودند. هر جا که حزب ا... تهران هست او نيز همان جاست و علمداري مي‌کند.حاج بخشي با يک گوني شکلات و دريايي از سرور به سوي خط مي‌رفت تا بين بچه‌ها شادي و شکلات پخش کند. او مرتبا مي‌گفت اينجا خانه خودمان است و همه مي‌دانستند که او نظر به کشورگشايي ندارد، بلکه مي‌خواهد از سر طنز جوابي به صدام داده باشد. و به‌راستي چه کسي مي‌تواند باور کند که در اين لحظات، دو ساعتي بيش از شهادت فرزند او نمي‌گذرد و با اين‌همه، او هنوز هم روحيه طنزآميز خود را حفظ کرده است؟ چگونه مي‌توان اين‌همه را جز با معجزه ايمان تفسير کرد؟همه بچه‌ها او را همچون پدري مهربان دوست مي‌دارند و شايد او نيز در هر يک از اين جوانان نشاني از فرزند شهيد خود مي‌بيند. و يا نه، اصلا اين حرف‌ها زاييده تخيلات ماست و او آنچنان به حق پيوسته است که شهيدان را مرده نمي‌پندارد... خدا مي‌داند.حاج بخشي در سال هاي اخير با درد و رنج بسياري روبرو بود. او دي ماه سال 1387 با ارسال نامه‌اي به رهبر معظم انقلاب از دلجويي و تفقد ايشان و اعزام حجت الاسلام والمسلمين گلپايگاني به بيمارستان براي عيادت از وي قدرداني کرد.




برچسب:,