بیانیه سازمان بسیج مستضعفین در آستانه دهه فجر پیروزی‌های بزرگ در انتظار ملت ایران است

برچسب:,

هشیاری دانشجویان از عمق احرافات احتمالی؛ نامه دانشجویان دانشگاههای تهران به علامه مصباح

برچسب:,

توزیع گسترده بولتن 80 صفحه ای علیه آیت الله مهدوی کنی،جبهه پایداری

برچسب:,

وزیر دفاع آمریکا: یک ناو هواپیما بر دیگر برای عبور از تنگه هرمز می​فرستیم

برچسب:,

من با شخص رهبری مشکل دارم

برچسب:,

بسیجی یعنی این

 

بسیجیان در دفاع مقدس یک ویژگی اساسی داشتند. برای هر مشکلی بهترین و قابل دسترس ترین راه حل را پیدا می کردند و در مقابل حتی توقع تشکری هم نداشتند.





ادامه مطلب

برچسب:,

رد پای سلمان رشدی ملحد درخوزستان

ح. پ" معروف به « عبدالکورش » ، عضو فعالِ یک انجمن در دزفول در اقدامی بی شرمانه با درج متنی کفر آلود، روی سیاهِ سلمان رشدیِ ملعون را سفید کرده و با تازاندنِ قلم، فراتر از نوشته های سلمان رشدیِ ملحد، قلم را به لوثِ کفرِ خویش، آلوده نمود


 





ادامه مطلب

برچسب:,

حلقه داخلی فتنه گران

 





ادامه مطلب

برچسب:,

چرا باید بگوییم امام خامنه ای؟

  غربی‌ها با سه کلیدواژه‌ی آزادی، دموکراسی، و حقوق بشر افکار عمومی را اداره می‌کردند. شرقی‌ها با دو کلیدواژه‌ی مبارزه‌ی پرولتاریا با امپریالیسم و برابری. امام پنج کلیدواژه‌ی قرآنی را در مقابل آن پنج کلیدواژه قرار دادند.

!

 

 





ادامه مطلب

برچسب:,

کمین زیردریایی‌های ایران برای شکار ناوهای هواپیمابر امریکا در خلیج فارس

 

کمین زیردریایی‌های ایران برای شکار ناوهای هواپیمابر امریکا در خلیج فارس

خبرگزاری فارس: معاون تحقیقات و جهاد خودکفایی ارتش با اشاره به توانمندی‌ یگان‌های زیرسطحی گفت: وقتی این زیردریایی‌ها در کف می‌نشینند به‌راحتی می‌توانند یک ناو هواپیمابر را که از نزدیکی‌شان می‌گذرد هدف‌گیری کنند و مورد اصابت قرار دهند.

کمین زیردریایی‌های ایران برای شکار ناوهای هواپیمابر امریکا در خلیج فارس

 





ادامه مطلب

برچسب:,

رهبر معظم انقلاب اسلامی :کار انتخابات مجلس هنوز تمام نشده است

 رهبر معظم انقلاب اسلامی :کار انتخابات مجلس هنوز تمام نشده است.

رهبر معظم انقلاب در دیدار با معلمان تصریح کرد: ملت ایران روز جمعه یکبار دیگر با حضور در صحنه، هوشیاری، بصیرت و موقع شناسی مثال زدنی خود را در دنیا به نمایش خواهد گذاشت.

به گزارش رجانيوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز (چهارشنبه) در دیدار هزاران نفر از معلمان سراسر کشور، ضمن تبیین جایگاه رفیع و نقش بی بدیل معلم، در پایه ریزی جامعه ای سرآمد و مبتنی بر فضیلت های انسانی و علم و دانش، لزوم برنامه ریزی دقیق برای اجرای سند تحول بنیادین در آموزش و پرورش را یادآور شدند و با اشاره به مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی تأکید کردند: ملت ایران روز جمعه یکبار دیگر با حضور در صحنه، هوشیاری، بصیرت و موقع شناسی مثال زدنی خود را به نمایش خواهد گذاشت.

 





ادامه مطلب

برچسب:,

سخن امام خامنه ای

سخن امام




برچسب:,

یارانه ها را ریخته ایم ، اما اجازه برداشت ندارید

یارانه ها را ریخته ایم ، اما اجازه برداشت ندارید

دولت کاری را که رئیس می خواسته است را انجام داده و اتفاقا زودتر از موعد مقرر این پول را به حساب خانوارها ریخته است ، اما اجازه برداشت به آنان نداده است . که اگر هم اجازه برداشت می داد این پول مبلغی نبود که کسی را راهی سفر کند . در بهترین حالت مردم این پول را صرف بخشی از هزینه های سرسام آور شب عید می کردند . هزینه هایی که به صورت نجومی بالا رفته است .

 





ادامه مطلب

برچسب:,

اطا‌عت از آیت‌الله خامنه‌ای اطاعت از امام است.

به گزارش فارس، مرحوم سید احمد خمینی یادگار بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی که چندی پیش پانزدهمین سالگرد رحلتش بود، رابطه‌ای صمیمی و مثال زدنی با رهبر معظم انقلاب اسلامی داشتند و همواره بر نقش ایشان در هدایت دقیق و صحیح انقلاب اسلامی به عنوان جانشین وارسته امام راحل تاکید داشتند اما دشمنان انقلاب اسلامی به اهداف منافقانه خود برای برای غیرواقعی جلوه دادن این رابطه به هنگام حیات و بعد فوت آن مرحوم، تکاپوی فراوانی داشته‌اند.

مرحوم سید احمد خمینی در وصیت نامه‌اش خطاب به فرزندانش نوشته است:





ادامه مطلب

برچسب:,

اعلام رسمي شكست تحريم نفتي ايران با مستثني كردن 11 كشور

ساعاتي پس از بيانات مهم رهبر معظم انقلاب در اجتماع عظيم زائران و مجاوران حرم مطهر رضوي عليه السلام، در مورد دليل اصلي دشمني‌هاي جبهه استكبار با ملت ايران و نظام اسلامي، وزير امور خارجه امريكا با اعلام مستثني شدن یازده كشور از اعمال تحريم‌هاي نفتي عليه ايران، رسماً شكست اين طرح پر سر و صدا را اعلام كرد. 





ادامه مطلب

برچسب:,

چهارمين سال دهه عدالت و پيشرفت، سال «توليد ملى، حمايت از كار و سرمايه‌ى ايرانى» شد

رهبر معظم انقلاب اسلامي حضرت آيت‌الله خامنه‌اي به مناسبت فرا رسيدن سال 1391 هجري شمسي پيام نوروزي صادر كردند و شعار امسال را "تولید ملى، حمایت از کار و سرمایه‌ ایرانى" عنوان كردند. 

متن کامل این پيام بدین شرح است :






 

 





ادامه مطلب

برچسب:,

فتنه گران چگونه خبر سازی میکردند

 

پس از انتخابات کاندیداهای شکست خورده دست به هرکاری زدند تا چهره نظام مقدس جمهوری سلامی را خدشه دار کنند. و در این راه از هیچ جنایت و دروغی فروگذار نکردند.

خیلی از دروغ های آنها مبهم ماند و خیلی های دیگر آن رو شد. همین دروغ ها باعث شد که چهره واقعی فتنه گران تا حدودی معلوم شود.

این یکی دیگر از عکس هایی است که فتنه گران تهیه کرده اند تا با آن بگویند دستگیرشدگان توسط پلیس مورد آزار و اذیت قرار میگیرند. اما این کار را در نهایت ناشی گری انجام دادند.

دروغ فتنه گران

حالا چه اصراری بر زن بودن و تجاوز جنسی دارید شما ها؟!!

از همان اول که جناب موسوی برای اینکه بگوید در جامعه معتاد زیاد داریم، یک هنرپیشه زن را به فیلم تبلیغاتی اش آورد باید فکر اینجاها را میکردیم.

واقعا توهین به شعور مردم تا کی؟!

 




برچسب:,

با عملیات محرمانه، ایران هسته‌ای را متوقف کنید

برچسب:,

انتقاد توکلی از برخی هجمه ها به بهانه دفاع از نظام

 

 

 

انتقاد توکلی از برخی هجمه ها به بهانه دفاع از نظام رئیس مرکز پژوهش های مجلس با انتقاد شدید از اتفاقات اخیر در کشور همچون رد صلاحیت علی مطهری تحت عنوان عدم التزام به ولایت فقیه، برخی موضع گیریها علیه کسانی مانند حسین علایی و عماد افروغ را تحت عنوان «دسته کشی به خانه علایی و قشون‌کشی به صداوسیما علیه افروغ» مورد انتقاد قرار داد و گفت: هجمه‌هایی که این روزها به بهانه دفاع از ولایت فقیه که افتخار فقه سیاسی اسلام است پیش آمده نگران کننده است.





ادامه مطلب

برچسب:,

پنج ويژگي رزمندگان ولايتمدار

 

گزيده‌اي ازسخنراني منتشرنشده حجت‌الاسلام رفيعي درحسينيه امام خميني(ره):
شنبه ۱۷ دی ۱۳۹۰ ساعت ۰۸:۵۴
 وهن در زندگي يک مجاهد نيست، دوم؛ ضعف در زندگي‌اش نيست، و سوم؛ استکانت در زندگي‌اش جاي ندارد، تفاوت اين سه نكته در كجاست؟
 

 





ادامه مطلب

برچسب:,