احمدی نژاد34درصد

ياهو در يک نظرسنجي از ميان 10 نفر از خبرسازترين چهره‌هاي سال 2011، آخرين آمار خود را ارائه داد،که تا به امروز محمود احمدي‌نژاد، رئيس‌جمهور کشورمان با 34 درصد در رتبه نخست اين نظرسنجي قرار دارد. پس از احمدي‌نژاد، استيو جابز، موسس کمپاني اپل با 24 درصد و آيشواريا از فعالان سينماي هند با 13 درصد در رتبه‌هاي بعدي اين نظرسنجي قرار دارند. با توجه به اين‌که احمدي‌نژاد تقريبا نيمي از آرا را از آن خود کرده است، پيش‌بيني مي‌شود که وي به عنوان خبرسازترين چهره سال 2011 معرفي شود.

 




برچسب:,

خودت رو یادت رفته بدون سلام نامه نوشتی

 

 

آيت ا... هاشمي رفسنجاني در ديداري که چند روز گذشته انجام شده از اشراف رهبر معظم انقلاب نسبت به مسائل و مشکلات سخن به ميان آورده و گفته است که با وجود اين اشراف و توجه آقا، اگر کسي مشکلي در عملکردها مي بيند نگارش نامه و انتقال آن کار خوبي است ولي در اين نامه ها بايد رعايت ادب و احترام صورت پذيرد.هاشمي در ادامه سخنان خود با انتقاد از نامه هاي نوري زاد عنوان کرده است که در نامه ها به جاي فحاشي بايد مطالب به صورت مستند و مستدل و همراه با متانت و رعايت ادب نگاشته شود و گرنه اين گونه بيان کردن مطالب هيچ مشکلي را حل نخواهد کرد




برچسب:,

تهدیدهای ایران را جدی بگیرید

 

عربستان به دولت آمريكا هشدار داد ايراني‌ها در تهديدهاي خود جدي هستند. نهرين نت گزارش داد: منابع سياسي در واشنگتن با اشاره به هشدار اخير ايران به ناو هواپيمابر آمريكا، اعلام كردند كه مقامات عربستان به دولت آمريكا هشدار دادند كه تهديدهاي ايران را جدي بگيرد. در همين حال، پايگاه خبري صهيونيستي "جويش ايندي" فاش كرد كه ارتش عربستان و برخي كشورهاي شوراي همكاري خليج فارس پنجشنبه گذشته پس از تهديد ايران عليه يك ناو آمريكايي به حال آماده باش درآمدند.

 




برچسب:,

بازداشت 4طراح اغتشاش و آشوب در آستانه انتخابات

باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: يك مقام اگاه امنيتي اعلام كرد: 4 تن از عواملي كه در حال طراحي شبكه‌ها و اجراي سازو كار‌هايي براي انجام اقدامات ضد امنيتي در آستانه انتخابات بودند،شناسايي و بازداشت شده‌اند.این مقام اطلاعاتي در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت: دستگير شدگان با استفاده از وسايل و تجهيزات پيشترفته ارتباطات پنهان كه اخيرا از بيگانگان دريافت كرده بودند در حال سازماندهي هسته‌هاي خاصي براي فراخوان‌هاي اينترنتي و ايجاد آشوب و اغتشاش در كشور بودند.وي اضافه كرد: در بين اين افراد عناصر مرتبط با تعدادي از سفارتخانه‌هاي بيگانه و نيز رابط‌هاي فتنه‌گران با ضد انقلاب مستقر در يكي از مناطق خود مختار كشورهاي همسايه كه وظيفه برقراري ارتباط، پشتيباني و انتقال غير قانوني تجهيزات و نفرات به دو سوي مرزهاي كشور را به عهده داشتند، ديده مي‌شوند.




برچسب:,

آمريکايي‌ها چاره‌اي جز ترک منطقه ندارند

در همين حال معاون فرهنگي و تبليغات دفاعي ستاد کل نيروهاي مسلح گفت: براي پرهيز از هر وضعيت ناخوشايند، آمريکايي‌ها چاره‌اي جز ترک منطقه ندارند.به گزارش ايسنا، سردار سرتيپ پاسدار سيد مسعود جزايري در گفت‌وگويي با اشاره به اخطار اخير ناوگان دريايي ايران به ناو هواپيما بر آمريکايي اظهارداشت: ما هيچ ادعايي اضافه بر حقوق شناخته شده بين‌المللي نداريم و در عين حال نسبت به حفاظت از حقوق خود قاطع هستيم و آمريکا بايد اين قاطعيت را درک کند.وي در پاسخ به سوالي درباره اين‌که چه تغييراتي در معادلات منطقه‌اي باعث شده در اين برهه زماني به ناو آمريکايي هشدار داده شود، تصريح کرد: حضور طولاني مدت آمريکايي‌ها در منطقه باعث افزايش ناامني و ناآرامي بوده و احتمال بروز تنش و برخورد را بيشتر مي‌کند، بنابراين براي پرهيز از هرگونه وضعيت ناخوشايند بعدي، آمريکا بايد منطقه را ترک کند. وي خروج ناو آمريکايي از تنگه هرمز همزمان با رزمايش ولايت 90 را از سر ناچاري عنوان کرد و افزود: متاسفانه دکترين نظامي آمريکا بر پايه توسعه طلبي بنا شده و تنها در شرايط اجبار است که آنها غير از اين عمل مي‌کنند و خروج ناو هواپيما بر آمريکا از منطقه نيز با توجه به همين رويکرد و از روي ناچاري بوده است. جزايري جمهوري اسلامي ايران را کشوري قدرتمند خواند که به تنهايي قادر به تامين امنيت منطقه است و ادامه داد: گر چه ايران به تنهايي قادر به حفظ و تامين امنيت منطقه است، لکن پيشنهاد ما همکاري کشورهاي منطقه براي ايجاد امنيت پايدار در کل منطقه مي‌باشد. معاون فرهنگي و تبليغات دفاعي ستاد کل نيروهاي مسلح در پايان در پاسخ به سوالي مبني بر واکنش ايران در صورت بازگشت ناو آمريکا به منطقه گفت: جمهوري اسلامي ايران ابزارهاي گوناگوني را در اختيار دارد که در نهايت آمريکا چاره‌اي جز ترک منطقه نخواهد داشت، لذا به آنها مي‌گوييم بهتر است حالا که رفته ايد ديگر بر نگرديد و در صورت بازگشت مشکلات احتمالي آينده بر عهده شما خواهد بود.




برچسب:,

برگزاری رزمايش دريايي سپاه به زودي

. سردار وحيدي: براي حفظ امنيت تنگه هرمز اقدام خواهيم کرد

خبرگزاري مهر گزارش داد: وزير دفاع و پشتيباني نيروهاي مسلح با بيان اين که حضور نيروهاي فرامنطقه اي در خليج فارس يک حضور مضر است و حضور آنها جز ايجاد آشفتگي در منطقه نتيجه ديگري ندارد گفت: ما همواره خواستار اين بوده ايم که آن ها در اين آبراه حضور نداشته باشند. سردار سرتيپ پاسدار احمد وحيدي در حاشيه برگزاري جلسه روز گذشته هيئت دولت در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوال خبرنگاري مبني بر اين که اخبار ضد و نقيضي درباره بسته شدن تنگه هرمز منتشر مي شود آيا جمهوري اسلامي سياست مشخصي در اين زمينه دارد، گفت: امنيت تنگه هرمز جزو مسائلي است که ايران دنبال مي کند و همواره در دوران طولاني گذشته امنيت تنگه را تامين کرده است.وي افزود: ايران همچنان به عنوان قدرت مهم منطقه حق زيادي نسبت به تنگه هرمز دارد و به حفظ امنيت اين تنگه نيز اقدام خواهد کرد و کارهاي لازم در اين حوزه صورت مي گيرد.وي افزود: البته دشمن قصد دارد نسبت به اين موضوعات جوسازي کند و با بزرگنمايي برخي مسائل نسبت به فروش تسليحاتش به کشورهاي مختلف منطقه اقدام کند که اين ها بيشتر کارهايي است که دشمنان ما انجام مي دهند.وزير دفاع در پاسخ به اين سوال خبرنگاري که هشدارهايي به ناوهاي آمريکايي در صورت بازگشت به خليج فارس داده شده است، در صورتي که اين ناوها به خليج فارس برگردند با چه اقدامي از سوي جمهوري اسلامي مواجه خواهند شد، گفت: ما گفته ايم که حضور نيروهاي فرامنطقه اي در خليج فارس يک حضور غير مفيد و مضر است و حضور آن ها جز ايجاد آشفتگي در منطقه نتيجه ديگري در پي ندارد.وي افزود: بنابراين ما همواره خواستار اين بوده ايم که آنها در اين آبراه حضور نداشته باشند.وحيدي در پاسخ به اين سئوال که آيا زمان برگزاري رزمايش سپاه مشخص است، گفت: اين رزمايش در آينده اي نه چندان دور برگزار خواهد شد.





برچسب:,

پیام تسلیت امام خامنه ای برای درگذشت بسیجی خستگی ناپذیر

بسم‌الله الرحمن الرحیم
درگذشت پیر دلاور جبهه‌های جهاد، پدر دو شهید و همرزم و همراه هزاران شهید، مرحوم حاج ذبیح‌الله بخشی را به همه‌ی مجاهدان راه حق و به خانواده‌ی محترم آن مرحوم تسلیت می‌گویم و علو درجات و پاداش صبر و ثبات را برای ایشان از خداوند متعال مسألت می‌نمایم.
سیدعلی خامنه‌ای
15 دی




برچسب:,

خاطره ای از سردار غیور سپاه تهران بسیجی دریادل حاج حسین همدانی

در طول دوسال و اندی که من در این پست بودم برادر بسیجی را به یاد می آورم که در طول دوران فتنه به مدت سه ماه مغازه خود را در میدان 17 شهریور تعطیل کرده بود و خسارت زیادی هم دیده بود.

سردار حسین همدانی درباره به یادماندنی ترین خاطره ای که در طول فرماندهی خود بر سپاه محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ برای او به یادگار مانده است گفت: در طول دوسال و اندی که من در این پست بودم برادر بسیجی را به یاد می آورم که در طول دوران فتنه به مدت سه ماه مغازه خود را در میدان 17 شهریور تعطیل کرده بود و خسارت زیادی هم دیده بود.
فرمانده سپاه تهران بزرگ ادامه داد: وقتی خواستیم برای جبران قسمتی از خسارت این برادر بسیجی اقدام کنیم، گفت: نگذارید اجر کارهای من دنیایی بشود، من با خدا معامله کرده ام و پاداش آن را هم از خود خدا طلب می کنم.
وی با بیان اینکه این اوج فداکاری بود که یک بسیجی در راه خدا انجام می داد اضافه کرد: بسیجیان ما در دوران فتنه و در ماموریت ها نه تنها خسارت مادی دیدند بلکه به مقام جانبازی هم نائل آمدند و آن بسیجی هم به مقام جانبازی 70 درصدی قطع نخاعی رسید که این موضوع هیچ‌گاه از خاطره من پاک نمی شود.



برچسب:,

باز هم جنایتی دیگر از اسرائیل

 

تازه‌ترین اطلاعات درباره ترور شهید "مصطفی احمدی روشن"

خبرگزاری فارس: صبح امروز در حالی یک چهره علمی کشورمان و یکی از همراهانش در یک اقدام تروریستی به شهادت رسیدند که اندیشکده‌های آمریکایی دیروز از ضرورت حمله به ایران سخن گفته بودند و مقامات اسرائیلی و انگلیسی نیز پیرامون چگونگی مقابله با برنامه هسته‌ای ایران با یکدیگر در تلاویو ملاقات کردند.

خبرگزاری فارس: تازه‌ترین اطلاعات درباره ترور شهید "مصطفی احمدی روشن"

 





ادامه مطلب

برچسب:,

تحقیقات ناسا معجزه شق‌القمر را تأیید می‌كند

آیات اولیه سوره قمر حاكی از این است كه ماه در گذشته شكاف عظیمی برداشته و دو نیم شده است و عكس‌هایی كه توسط فضانوردان موسسه ناسا از سطح كره ماه گرفته شده است شكاف‌های عظیمی را بر روی این كره نشان می‌دهد كه وقوع این معجزه عظیم را اثبات می‌كند. 


به گزارش خبرگزاری قرآنی ایران (ایكنا)، متن فوق بخشی از سخنان آیت‌الله بی‌آزار شیرازی در نشست «شق‌القمر معجزه پیامبر اعظم (ص) با استناد به تحقیقات ناسا» است كه به همت معاونت فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی (مركز پژوهش‌ها و فعالیت‌های قرآن و عترت)، 12 مهرماه در نمایشگاه بین‌المللی قرآن كریم برگزار شد. ...دكتر عبدالكریم بی‌آزار شیرازی با قرائت آیه «اقْتَرَبَتِ السَّاعَةُ وَانشَقَّ الْقَمَرُ» گفت: همان‌طور كه ‌می‌دانید در قرآن سوره‌ای به‌نام «قمر» آمده است





ادامه مطلب

برچسب:,

آلبرت انیشتین اسلام را تایید میکند!!!

 

آلبرت اینشتین در رساله­ی پایانی عمر خود با عنوان : دی ارکلرونگ"، یعنی : بیانیه" ، که در سال

 آن را در آمریکا و به آلمانی نوشته است اسلام را بر تمامی ادیان جهان ترجیح می­دهد و آن را کامل­ترین و معقول­ترین دین می­داند. این رساله در حقیقت همان نامه نگاری محرمانه­ اینشتین با آیت­ الله العظمی بروجردی (فوت 1340 ش = 1961 م) است که توسط مترجمین برگزیده ­ شاه ایران و به صورت محرمانه صورت پذیرفته است.





ادامه مطلب

برچسب:,

دیدار سردار نقدی با بسیجی جانبازفتنه سال 88 از ناحیه دوچشم مهندس گرافیک

برچسب:,

مأموريت خاتمي به عوامل مرتبط با فتنه‌اش براي پاسخ و رفع و رجوع كردن ماجراي رأي دادنش

برچسب:,

سرلشکر جعفری: مسئولیت برهم زدن امنیت تنگه هرمز بر عهده کشورهای متجاوز است

فرمانده کل سپاه در رزمایش نیروی زمینی حاضر شد
 
خبرگزاری فارس: سرلشکر جعفری: مسئولیت برهم زدن امنیت تنگه هرمز بر عهده کشورهای متجاوز است




ادامه مطلب

برچسب:,

مرك بر فتنه كر اصلي

برچسب:,

بازخوانی پیشینه‌‌ی نظری و عملی فتنه‌‌ی 88 آمدند تا اصول و آرمان‌ها بروند!

برچسب:,

افزایش اختلافات داخلی جریان فتنه

برچسب:,

فتنه‌ی 88 در بیان رهبر انقلاب؛ آن گاه که دشمن امیدوار شد

برچسب:,

وقتي عفو بين الملل هم به فكربرگزاری تجمع فتنه گران در 25 بهمن است.

وقتي عفو بين الملل هم به فكر 25 بهمن است !





ادامه مطلب

برچسب:,

افروغ: شما چرا «کرکس فتنه» را به خود می گیرید؟

برچسب:,